Cory Monteith

En ängel ramlade ner på Jorden, och nu har han flugit tillbaka. Jag gör det här inlägget för att uppmärksamma döden av en av mina idoler: Cory. Jag upptäckte honom i Glee, och han är en fantastisk skådespelare. Ingen kommer minnas honom för drogerna, han kommer bli munnen för alla leenden han har åstadkommit. Han var älskad, inte minst av sin fästmö Lea. Jag skickar alla mina tankar till Lea idag, och en bön till himlen och Cory. Himlen behövde någon som skulle se ner och gråta varma tårar på alla här nere. Himlen valde Cory. Tack för alla skratt, alla sånger och för alla räddade liv. Tack Cory, du är saknad. Vila i frid.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va i stort behov utav en ängel, så han valde den vackraste utav dom alla. Det är hans tur att kolla ner på oss, se varje människa han räddat och fått att le. Vill vi se honom eller prata med honom så behöver vi bara kolla upp i himmelen. För det är där våran fina ängel är och varje gång det åskar så är det Cory som trummar och berättar för oss att han mår bra. Godnatt Cory, min hjälte och idol, du är saknad och för alltid älskad våran fin, fina pojk.

2013-07-14 @ 21:39:43
URL: http://flos.blogg.se
Postat av: Vendela

Åh det är så himla sorgligt det där! Blev alldeles chockad när jag fick höra nyheten imorse, ville inte tro det, men när alla skrev om det precis överallt kunde jag ju inte gå runt och låtsas längre. Finn var min första crush i Glee, och jag kände igen mig själv så himla mycket i hans karaktär. Håller för tillfället på och ser om avsnitten i säsong 4, och när jag ser honom blir jag alldeles gråtfärdig! Cory var en sån himla bra skådespelare och så himla duktig på att sjunga! Han var en riktig stjärna, och precis som du sa så kommer ingen minnas honom för drogerna, utan för skratten och sångerna. Hoppas bara att de inte ersätter honom med någon annan Finn Hudson, för han förtjänar ett vackert farväl.<3

Jag tycker så sjukt synd om hans familj och vänner, och Lea. De skulle ju gifta sig om två veckor, och nu måste hon planera hans begravning istället? Så. Himla. Hemskt!
Men han har det bra nu, right? Hoppas får man i alla fall.

R.I.P finaste Cory Monteith aka Finn Hudson.<3

2013-07-14 @ 21:46:59
URL: http://directionery.blogg.se
Postat av: Elin Benjaminsson

Åhh va tråkigt antar att det är därför som han finns typ överallt på We♥ity och tumblr då :(

2013-07-14 @ 23:30:55
URL: http://eliibe.blogg.se
Postat av: Hanin

Bra skrivet! Jag har aldrig kollat på Glee men jag gillade verkligen honom, och idag fick jag reda på exakt hur mycket. Det känns som att jag tog honom för givet och nu är han borta.
Men som du skrev, så kommer man att minnas honom för allt bra som han har gjort, inte det dåliga.
Jag hoppas verkligen att han har det bra nu, och att han vakar över Lea och alla hans nära och kära. May his soul rest in peace.

2013-07-14 @ 23:34:27
Postat av: Moa

RIP

2013-07-15 @ 15:15:17
URL: http://moaanna.blogg.se
Postat av: Nora

Jag har alltid älskat Glee! Det kommer aldrig va detsamma utan honom, hela serien kommer dö lite av hans bortgång!

Jag har medlidande till hams nära och kära i denna traumatiska chock. Hela mitt hjärta och mina böner går till dem. <3

2013-07-16 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback