En förklaring

Hej allihop, 
Ni förvånade mig med era kommentarer, det gjorde ni verkligen. Jag blev väldigt rörd och jag tror minsann att jag är skyldig er en förklaring till varför jag bara slutade skriva. Grejen var den att jag knappt hade någon statistik och inga kommentarer på det senaste kapitlet under de första två veckorna det låg uppe och då drog jag slutsatsen att ingen var intresserad och jag tappade motivationen. Sen när jag gick in två/tre månader senare såg jag att det fanns tre små kommentarer och jag fick jättedåligt samvete, men jag har varit så upptagen nu under en längre tid att jag inte hunnit uppdatera. 
 
Dock ger jag här och nu ett löfte om att avsluta Snowy Dreams, men jag behöver er hjälp! 
 
Finns det någon tråd ni vill att jag drar i, eller något som ni vill veta mer om? Kommentera nedan så gör jag så gott jag kan. 
 
Kram på er xx

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så glad jag blev när jag läste detta inlägg. Skulle vilja vad som händer med Niall och Cindy men även Harry och Louis! :)

2014-09-18 @ 07:16:07
URL: http://lisainthestates.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Vill veta vad som händer mellan niall och Cindy!!

2014-09-18 @ 16:14:57
Postat av: Julia

Yaaaas please! Kom med ett kick-ass avslut! Jag vill mest också bara veta hur det går för Niall och Cindy och Louis och Harry, speciellt Louis och Harry! ;)

2014-09-19 @ 19:15:24
URL: http://midnightmemoriies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback