Information!

Det här är inte speciellt kul att berätta för alla er, men jag kommer att lägga Snowy Dreams på hyllan ett tag. Sanningen är den att jag runnit slut på inspiration och jag har ju faktiskt inte sett snö på över ett halvår. Jag lovar att jag ska ta upp den och avsluta den någon gång i vinter. Men jag kommer fortsätta skriva, så oroa er inte för det. Nu kommer jag satsa på det jag faktiskt har kul när jag skriver, för det är en riktig pina att skriva på Snowy Dreams just nu. Hoppas ni förstår mig. 
 
Kram på er, håll utkik, snart kanske det kommer upp något igen! xx
 

Kommentarer
Postat av: orange

Gud vad synd! Tänker du börja med någon annan fic istället?

Och har du wattpad btw?

Svar: Jag kommer absolut börja på en ny fanfiction! Håll utkik angående det, jag återkommer med information angående det :) nej, det har jag inte. Undrar du av någon speciell anledning? :)
fribblewithfiveboys.blogg.se

2013-10-12 @ 17:47:58
URL: http://oneperfection.wordpress.com
Postat av: J

Åhhh neej! Du måste lova att avsluta Snowy Dreams någon gång, för det är den absolut bästa ff jag någonsin läst, definitivt!. Och om det är snö du behöver så hoppas jag nästan på att det börjar snöa redan imorgon! ;) haha. Men lite plåster på såren förstås om du börjar på något annat. Jag ska helt klart hålla utkik! =)

Svar: Haha tack så jättemycket, men önska inte det av alla saker xD jag ser tillräckligt varje år och just nu vill jag bara ha höst :3
fribblewithfiveboys.blogg.se

2013-10-12 @ 18:22:01
URL: http://midnightmemoriies.blogg.se
Postat av: Becca

Gud jag älskar verkligen Snowy Dreams, men jag fattar. Men det vore roligt om det kommer upp något nytt. Typ one shot eller något, jag såg på dv att du hade några i fickan. För du är verkligen grym på att skriva och du är lite av en inspirationskälla för mig :)
Så fortsätt skriva på sånt vill, jag kommer helt klart hålla koll :)

Svar: Jag kommer fortsätta med Snowy Dreams; när jag hittar den inspirationen den förtjänas att skriva med! Tack för allt beröm, kram :)
fribblewithfiveboys.blogg.se

2013-10-14 @ 18:30:52
Postat av: Ida :3

Tråkigt att det blir en paus, gillade ju Snowy Dreams! Är dock sjukt exalterad över det andra du planerar, vet ju hur bra du är och hur fantastiska dina skrivkunskaper är så jag ser verkligen fram emot det!

2013-10-16 @ 21:43:32
URL: http://ettdfanfiction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback