28. I Really Don't Mind Paying For You

Detta har hänt:

”We could go sled racing” föreslår jag och deras ansikten sjunker lite, som om de inte alls gillar idéen. 

”Sled racing..?” Niall låter tveksam och jag nickar. Harry rycker på axlarna och verkar lägga barnsligheten bakom sig. 

”Sure, but my clothes-” 

”You can borrow some of dad” säger jag med en enkel vink på handen. Niall rycker också på axlarna tillslut och ler, han verkar också vara med på det. 


 Solen har brutit sin bana ovanför fjällkanten och ett rosaskimrande ljus täcker himlen. Skuggorna blir längre och luften kallare. Molnet framför min mun blir större för varje andetag. Jag ler när jag tänker på Cindy och allt hon gjort för mig. Trots att jag kommit i kontakt med henne mot min vilja, varit elak mot henne och dissat henne mer än en gång så hänger hon kvar vid min sida, och för varje sekund så upptäcker jag nya saker med henne som förundrar mig. Sättet hennes hår lockar sig när det blir fuktigt och de tre rynkorna hon får på näsan när hon skrattar. Hur hon gnider tänderna mot varandra när hon tänker och hur hennes fingrar trippar mot bordskanten när hon är uttråkad. Vad hade egentligen hänt om jag inte tagit av mig skidglasögonen den där dagen i liften? Om jag haft kvar den och inte låtsas om hennes babbel på svenska. Om inte Harry hade kollat bak på oss för att se vad som händer och om jag bara åkt ifrån henne när vi kom till liftens slut. Varför har jag släppt in henne på mitt liv, trots att hon är ett fan, när tusentals andra försöker med precis samma sak varje annan dag på året? Varför just hon av alla tusen? Det buggar mig att jag inte kan komma på varför, det är som om min kropps dras till henne. Jag attraheras av hennes enkla närvaro och hur hon kan prata med folk. Hur väl hon fungerar med de andra killarna och hur enkelt hon ser på att vi är kända, och dessutom hennes favoritband. Det hela låter som en dålig fanfiction där någon av oss får upp ögonen för ett fan av en slump, för Cindy är verkligen en slump. Hon kunde lika gärna ha tagit liften efter mig, eller suttit tyst på vägen upp. Inte dykt upp på mötet Paul tvingat henne till eller freakat ur när hon la ögonen på mig. På något sätt höll hon sig hyfsat lugn, dök upp på mötet och medlade klokt emot oss. Fick de andra att lita på henne trots att jag ville slå sönder hennes löfte om att hålla vår destination hemlig. Och vi är säkra här, hon kommer inte berätta för någon. Jag känner det i benmärgen. Trots att jag velat röja henne ur vägen och svurit för att jag befinner mig mitt ute i ingenstans har jag börjat önska att dagarna i Åre inte ska rinna ut. Att dagarna med henne inte ska ta slut. 

  

”Niall!” Jag ruskar på huvudet och möter två par ögon som stirrar på mig. Både Harry och Cindy blossar röda om kinderna av kylan och deras hår lockar sig värre än vanligt. Cindy bär upp ett bländande leende, men ser samtidigt lite undrande ut med extra runda ögon. 

”Yeah?” frågar jag med ett litet leende, lyckligare än på länge. Slädåkningen hade verkligen varit upplyftande för humöret, och dessutom fick jag krama Cindy hela vägen ner för varje åk. 

”Do you want to take a cab with me back to the hotel?” frågar Harry jollrande. 

”Eh, no thanks. I rather stay... if that’s okay?” frågar jag och ser på Cindy. Hon nickar. 

”Of course” säger hon och Harry nickar med ett brett flin, han tror han vet mer än han borde. ”I can take your sled” han räcker henne snöret till pulkan och hon snurrar det några varv runt handflatan. Harry letar upp en taxi på torget och vi ser efter honom när han åker iväg. 

   ”He better talk with Louis when he gets there” säger jag och rättar till mössan lite. Cindy nickar tyst. 

”So, what do you want to do?” frågar hon. 

”Dunno, just be lazy maybe? Rent a movie and eat some chips maybe” säger jag och hon nickar med ett litet leende krokat i mungipan. 

”Sure” svarar hon. Vi börjar gå nedför backen till parken som vi gott igenom efter vi varit och bowlat. En äldre man i rött skidställ går runt med en gammal syltburk och sandar samtidigt som han drar in luft genom näsan för att förhindra att den ska rinna. Vi skyndar förbi honom och nedför en liten trappa. Jag känner igen den stora byggnaden som har funktionen av en tågstation och det närmaste till ett shoppingcenter som de har. Trots det finns bara ett bibliotek, en matvaruaffär och lite andra småaffärer där. Absolut inga kedjor som jag känner till i alla fall. 

  

”I’ll pay for the food this time” ler hon och lutar madrassen och pulkan mot väggen utanför stationen. Jag rycker på axlarna. 

”I really don’t mind paying for you actually” säger jag och passerar in till värmen. En varm vind slår emot oss och hennes hår dansar runt kanten på hennes mössa. 

”Do you remember Louis’ bi-” börjar hon trotsigt och jag suckar högt. 

”Okay, okay, I don’t mind paying for you anymore” betonar jag. Hon ler och nickar. 

”I’m happy with that I suppose” säger hon glatt och tar en korg från ett av ställen utanför matvaruaffären. Jag sträcker min hand efter den, men hon ger mig bara en blick som säger hur trött hon är på mig. ”I can carry a basket Niall” säger hon och jag rycker på axlarna utan att säga något mer. Inombords skiner jag av beundran. Vi letar oss fram genom hyllorna och plockar på oss det vi tycker ser lockande ut. Det resulterar i en tub vispgrädde, lite juice, apelsiner, dessertyoghurt och ett paket med honungsflingor. Vi fortsätter sedan in mot bakavdelningarna och godiset. Precis när vi passerar godiset så fångar en skylt min blick. Jag vänder mig mot den och registrerar först och främst att det står något på Engelska, troligen därför jag la märke till den, sen ser jag budskapet och ler. Cindy uppfattar mitt leende och kollar också på skylten, även hon ler. 

   ”Oh no” säger hon sedan och fortsätter gå. Jag drar tag i hennes arm men hon fortsätter bara att gå. Jag smyger upp bakom henne och trycker in mina fingrar i hennes midja. Hon tjuter till och jag lyfter upp henne, inte orolig eftersom hon under skriket skrattar. Folk kollar lite på oss när jag bär henne tillbaka till skylten. Jag sätter ner henne innan det blir för tungt att bära henne, men håller ändå fast hennes armar. Nyfiket snusar jag bakom hennes öra.

”I know you want to” mumlar jag och pussar henne lätt vid käkbenets kant. Hon skruvar på sig men vänder sig sedan mot mig. Hon ler ett halvt leende, så som hon brukar göra, och hennes blå ögon är vackrare än någonsin. Jag ger henne en mjuk puss på läpparna innan hon lutar sig framåt och kysser mig. Jag tar korgen ur hennes hand och sätter ner den på marken innan jag fortsätter att kyssa henne. 

”We should stop now” mumlar hon generat mot mina läppar och jag bryter kyssen. Ett fåtal människor kollar på oss och våra kinder börjar hetta. Snabbt tar vi korgen och går bort ifrån skylten som lyckligt skriker ut kiss me och sedan en pil under. Jag betalar varorna vi plockat ihop innan vi hämtar pulkorna och beger oss hemåt. Hennes föräldrar jobbar tydligen fortfarande så vi har huset för oss själva fram tills kvällen. Vi bunkrar upp i hennes säng med flingor och filtar. Flingorna förstår jag inte riktigt, men hon säger att hon brukar äta det istället för chips. Aja, är hon nöjd så antar jag att jag också får ta och vara det. Hon hämtar sugrör och ger ett till mig. Den gröna plasten passar perfekt i flingornas runda mitt och hon visar hur jag ska trä på dem där. Jag börjar göra det och känner hur fingrarna blir klibbiga av sötsliskig honung. 

”Okay, so now we will compete” säger hon fnittrigt och håller upp sugröret med alla flingor ovanför munnen. Hon tiltar huvudet bakåt samtidigt som hon förklarar hur jag ska göra. ”On my count you just drop all the cereal, the one with the most in one’s mouth is the winner” förklarar hon. ”One, two”  

”Wait, wait” säger jag och sätter strået med flingor över munnen så som hon har gjort. 

 ”Three” vi släpper den nedersta flingan samtidigt och det börjar rasa ner i munnen på mig. Snart börjar de studsa lite utanför och jag biter ihop käkarna för att fånga dem jag redan har. Cindys kropp hoppar av skratt medan hon försöker tugga och svälja ner. Jag lyckas svälja och samlar sedan ihop de flingorna jag tappat. 

”Four” säger jag och håller upp de sista flingorna.  

”Six damn” säger hon och äter upp sina sista. Jag skakar på huvudet och ler mot henne. 

*** 

”That dude is high as fuck” kommenterar hon och nickar mot en kille i tajta jeans och en tröja det står games på upprepade gånger. ”He reminds me of a boy in my class, his name’s Sam, who’s so fucking hyper” berättar hon och kryper in under min arm. Jag håller om hennes överarm och hon lägger kinden mot mina revben. Filmen vi kollar på är ganska ny, men verkar utspela sig på åttiotalet eller något sådant. Adventureland heter den i alla fall, och hon Kristen Stewart spelar mot Jesse Eisenberg. Det enda jag vet är att hon spelade Bella och han var typ med och spelade någon facebook-kille. I slutskredet av filmen snubblar han fram genom regnet i New York och letar efter henne, och filmen avslutas med en passionerad kyss av både dem och oss. 

  

Cindys läppar är mjuka men inte omfamnande. Jag låter mina händer glida nedför hennes rygg och hon stönar lågt av beröringen. Hennes händer rör sig över min mage och mitt bröstparti. Luften runt om oss är het och jag drar ut flätorna i hennes hår. Hon tar en av mina händer och placerar den på sitt ena bröst. Ett pirr rusar genom min kropp och hon snuddar med sin näsa mot min. 

”Do you wanna do this?” frågar jag och hon nickar. 

”Yeah” andas hon mot mig och ger mig en lätt kyss på läpparna. Hon reser sig och tar min hand. Tillsammans halvspringer vi över det ljusa trägolvet och upp för trappan till hennes rum. När vi stängt in oss så ställer jag upp henne mot dörren och kysser henne nedför halsen. Hon andas lite snabbare när jag börjar dra av henne tröjan och knäppa upp hennes BH. Den krånglar till en början och jag är ganska säker på att jag river henne på ryggen, men hon verkar inte bry sig. Jag drar av min egna tröja och fastnar för en sekund med blicken på hennes bröst. De är inte så stora och har några bristningar, men de känns värdefulla. Hon är värdefull för mig. Händer glider över hettade kroppar och efter några minuter drar hon ner mig på sängen. Jag låter handen glida innanför hennes trosor och drar med två fingrar mellan benen på henne. Hon stönar och kysser min hals samtidigt. Jag känner hur jag börjar hårdna och hon gnider hjälpande sin hand utanpå mina kalsonger. Jag lirkar av hennes trosor och mina kalsonger landar snart bredvid dem på golvet. Trots att jag har gjort det här några gånger så känns den här gången mer speciell, den är inte bara för nöjes skull. Försiktigt kysser jag skuggorna av hennes nyckelben och nedåt hennes bröst vilket får henne att ge ifrån sig fler njutande ljud. 

”I can’t believe this is happening” viskar hon och griper tag i mitt hår. En vänlig touch egentligen, en liten bit mer kontakt. Hon kysser min panna och jag ser menande upp på henne. 

”Do you want to do this?” frågar jag igen för att vara riktigt säker. Hon nickar och jag brister ut i ett glädjeanfall inombords. Det är otroligt att hon vill ge sin kropp till mig, låta mig utforska den och ge henne en oförglömlig upplevelse. Långsamt kysser jag henne nedåt magen och hennes insida lår. Hon andas häftigt under mig. ”Condoms?” frågar jag och hon sätter sig hastigt upp och pekar på sin hylla som är innanför dörren. 

”In the little bag right there” säger hon och jag sträcker mig efter den. dragkedjan är redan öppen så jag sticker ner handen och drar tag i en rektangulär liten förpackning. Den är röd och det står stay cool condom på utsidan. Försiktigt öppnar jag den och trär snabbt på den innan jag lutar mig över henne igen. Hennes tänder gräver sig ner i hennes läppar och han lägger långsamt sina händer på mina axlar. Långsamt för jag in min stake. Hon kvider till och jag stryker henne varligt över kinden. För varje millimeter blir hennes ögon glansigare och mitt sinne tyngre. 

”It’s all in” viskar jag samtidigt som en tår trillar från hennes ena öga. Hon försöker le mot mig. Jag drar sakta ut igen. ”You okay?” frågar jag och hon nickar hastigt. 

”You can go on” säger hon och jag gör det en gång till. 

 ”Relax baby” uppmanar jag då hennes kropp vibrerar av spänningar då och då. Efter tredje gången så känner jag hur min penis ger efter och sprutar ut sin vätska i kondomen. Snabbt drar jag av den och gör en knut högst upp för att försluta den. Med en njutningsfull suck lägger jag mig bredvid henne. Hon rullar över på sidan och ser på mig. Hennes hår är stripigt av svett och jag tar hennes hand i min. En mjuk kyss placeras på mina läppar. ”Thanks” mumlar jag och kysser henne tillbaka. Hon ler bara innan hon drar min bröstkorg mot sig och borrar in ansiktet i den. Jag lägger armarna om henne och håller hårt. Åh vad jag älskar henne.


Äntligen kom ett kapitel, och det var dirty dessutom. Niall och Cindy blir bara mer och mer nära. 
 
Min fråga till er: 
Varför tror NI att Niall gillar Cindy så mycket? 
 
Kan någon slå mig i huvudet med något hårt? Jag känner mig så skyldig för att inte ha skrivit, vilket jag är. Jag vill skriva, vilket jag gör, men jag kan liksom inte färdigställa saker. Ni fick i alla fall ett kapitel nu, och jag ska försöka skärpa mig till nästa kapitel. Kram på er och tack till alla som läser, kommenterar och kollar in här varje dag med hopp i själen. Tack. 
 
Dagens kommentar: 
 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra kapitel, du skriver jättebra som vanligt. Angående frågan vet jag inte. Har inte riktigt kommit på det än men kanske för att hon är så lugn och inte skriker i deras närvaro och för att hon är sig själv.

2014-01-19 @ 19:49:21
Postat av: Elin

Braaaaaaa! Meeeeer!

2014-01-19 @ 23:33:07
Postat av: Alexsandra

Så jag har längtat efter det här kapitlet! Så grymt bra! Gillar din dirty del på slutet ;-) (vet inte vad jag ska kalla det😂)
Jag kan inte riktigt komma på varför Niall gillar Cindy så mycket men det beror väll kanske på att hon behandlar honom som om han vore vem som helst fast hon är ett fan :)
Älskar Cindy och Niall! Vill ha ännu mer av Nindy!!

Svar: Mycket riktigt dirty haha!
fribblewithfiveboys.blogg.se

2014-01-19 @ 23:47:47
Postat av: J

Åh, mitt hjärta hoppade till av glädje när jag såg kapitlet. Har väntat så länge nu och det var väl värt all väntan! Varför faller människor för varandra? Det blir väl bara så, tror att det är alla de små sakerna som gör det. Men jag tror att han tycker om att bli behandlad som en vanlig människa och att han tycker om att Cindy inte låter dom köra med henne, även om dom är hennes stora idoler.

Svar: Mycket bra reflektion! Och roligt att du väntat så spänt!
fribblewithfiveboys.blogg.se

2014-01-20 @ 10:26:03
Postat av: fanny

Åh du är sä begåvad, shit! Älskar det här kapitlet lika mycket som de andra! Mer :D

2014-01-20 @ 22:47:32
Postat av: Carro

Jag visste inte att du kunde skriva sånt här och skriva det så bra som du gör dessutom, det var verkligen riktigt bra skrivet! Anledningen till varför jag tror Niall gillar Cindy så mycket är för att hon är sig själv och har varit det från första början. Första intrycket han fick av henne var ju när hon var helt avslappnad och lugn vilket jag tror spelar stor roll. De flesta tjejer håller sig nog inte så lugna när de träffar killarna och han fick väl se den riktiga Cindy antar jag :) Sen att Cindy inte såg att det var Niall spelar också ganska stor roll tror jag för då kan hon nog mer se honom som en vanlig kille och kanske har lättare för att prata med honom :)
Angående det här med skrivandet så tycker jag du ska skriva när det kommer och inte bara skriva för att göra oss nöjda, det blir så mycket bättre om du skriver utav inspiration och jag tror vi uppskattar det mycket mer också då :) xx

Svar: Väldigt bra reflektion, gillar som vanligt hur du tänker! Och tack för att du ger mig tid, betyder allt <3
fribblewithfiveboys.blogg.se

2014-01-21 @ 16:47:33
Postat av: Anonym

Hur många kapitel är ddt kvar på ett ungefär btw? (((:::

Svar: Hmm, kanske fem sju stycken :)
fribblewithfiveboys.blogg.se

2014-01-22 @ 16:40:30
Postat av: Anonym

Määär pls

2014-02-01 @ 13:09:32
Postat av: matilda

åh så bra

2014-02-13 @ 10:01:25

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback