Information!!

Hej allihopa! Många kollar in varje dag, men tyvärr kan jag inte bjuda på ett kapitel. Min datorsladd försvann efter England (kan kanske blivit snodd på flygplatsen), och min dator är död för tillfället så det kommer inte komma något tills jag hittar min sladd eller att jag köper en ny. Tack för ert tålamod! Kram på er, jag har läst era kommentarer och jag är verkligen upprörd pga det här. Håll fast, sladden kommer nog fram och då får ni ett nytt kapitel också! Älskar er! Cim xx


Kommentarer
Postat av: Tilda

Gud trodde du hade glömt bloggen :((( jaja, längtar tills du får din sladd!!! Ha det då bra i England så länge xx

2013-07-09 @ 04:19:19
Postat av: Hanin

Stackarn :(

2013-07-09 @ 18:25:23
Postat av: Julia

Åh neeeej! jag hoppas den där sladden kommer fram fort som .. Haha Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till :( ;)

2013-07-11 @ 06:25:14

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback